5 معامله گر برتر فارکس در ایران و جهان
بهترین تحلیلگران بازار فارکس در جهان چه کسانی هستند؟
تعداد معامله گرانی که در بازار ارز فعال هستند بسیار زیاد و بی شمار است. در میان همه این معامله گران، تعداد محدودی از افراد وجود دارند که به دلیل موفقیت قابل توجهی که در معاملات خود به دست آورده اند، نه تنها به عنوان بهترین معامله گران بلکه به عنوان بهترین تحلیلگران بازار فارکس نیز شناخته می شوند. از معروف ترین تحلیلگران بازار فارکس در جهان که برای همه معامله گران شناخته شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آقای Bill Lipschutz در لیست 5 معامله گر برتر فارکس
آقای بیل لابیس شوتز به عنوان یکی از بهترین تحلیلگران فارکس با سابقه طولانی در بازارهای مالی، یکی از افراد موفق امروز در بازار فارکس است که تجربیات زیادی در این زمینه کسب کرده است که می تواند بسیار خوب باشد. راهنمای معامله گران تازه کار در بازار ارز فعال باشید.

آقای جورج سوروس (جورج سوروس) در لیست 5 معامله گران ارز برتر
آقای جورج سوروس یکی از معامله گران موفق فارکس است که موفقیت او در این زمینه باعث شده تا رکوردهایی به نام او ثبت شود. او مردی بود که بانک انگلستان را شکست داد و با استخدام یک تحلیلگر ارز، گروهی از معامله گران حرفه ای را ایجاد کرد.

آقای جیمز سیمونز (جیمز سیمونز) در لیست 5 معامله گر برتر فارکس
آقای جیمز سیمونز به عنوان یک تاجر نخبه و موفق در جهان شناخته می شود که صندوق سرمایه گذاری او به ارزش بیش از 84 میلیارد دلار به عنوان بهترین صندوق سرمایه گذاری در جهان شناخته می شود. ابزارهای معاملاتی زیادی در این شرکت معامله می شود که برخی از آنها شامل فارکس است و در حال حاضر افراد زیادی در گروه حضور دارند.

آقای استنلی دراکن میلر در لیست 5 معامله گر برتر فارکس
آقای استنلی دراکن میلر یکی از معامله گرانی بود که پس از مدتی فعالیت در بازارهای مالی به گروه زیر نظر جورج سوروس پیوست و با مشارکت وی توانست موفقیت های زیادی در بازارهای مالی کسب کند.

آقای بروس کوونر در لیست 5 معامله گر برتر فارکس
آقای بروس کوونر به عنوان یک سرمایه گذار و تاجر موفق با شرکت های معروف و معروف دنیا همکاری داشته و تا کنون از شراکت خود با این شرکت ها سود زیادی به دست آورده است. در نهایت شرکت سرمایه گذاری خود را که دارایی آن به حدود 1 میلیارد دلار می رسید ایجاد کرد و بخشی از سود این شرکت را در فارکس سرمایه گذاری کرد و به همین دلیل یکی از مشهورترین معامله گران جهان به شمار می رود.

بهترین تریدرهای جهان منبع : دری لند فایننس