اخبار تکنولوژی دنیا

اخبار تکنولوژی و فناوری از همه جا و همه چیز

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

داستان راه اندازی وب سایت رسانه امین

وب سایت رسانه امین توسط امین لطفی راه اندازی شده و مدیریت میشود. تمامی مقالات ، ویدئوها و محتواهایی که در این وب سایت مشاهده میکنید بطور اختصاصی تولید و ارائه میشود وبرگرفته از تجربیاتی است که در طی فعالیت های من در این زمینه بدست آمده و هر روز به این آموخته ها اضافه میشود و در این وبسایت با شما در میان گذاشته میشود تا شما نیز از آن ها به نحو احسنت و برای کسب و کار خودتان بهره مند شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

9 راهکار برای افزایش فروش

بازاریابی مناسبتی

آیا تاکنون به فکر ایجاد بیزینس پلن ویژه‌ای برای روز پدر یا مادر و مناسبت های خاص بوده‌اید؟ آیا در کسب‌وکار شما امکان برنامه ریزی برای ارائه پیشنهاد ویژه به اقشار خاصی مانند کارگران، کارمندان و … میسر است؟ بررسی کنید که محصولات شما بیشتر برای چه گروه‌ها و اقشاری قابل استفاده هستند و برای آن ها در مناسبت های خاص و مشخص، پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه دهید. هدف از بازاریابی مناسبتی، معرفی محصولات و افزایش فروش در دوره زمانی خاص است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

گوگل به کامپیوترها یاد می‌دهد تا ببینند

هر از چند گاهی شاهد دستاوردهای بزرگی از آزمایشگاه‌های گوگل هستیم. گوگل برخلاف بسیاری از شرکت‌ها که همه تلاش خود را معطوف به فروش و تولید محصولات جدید کرده‌اند، نوآوری‌های خلاقانه و کاربردی نظیر ماشین بدون راننده، عینک گوگل و حالا پروژه عظیم قدرت بینایی بخشیدن به ماشین را به پیش می‌برد. گوگل در تلاش است تا به کامپیوتر بیاموزد که چگونه چهره انسان را از دیگر موجودات زنده تشخیص دهد. این پروژه پیچیده به غول جستجوی جهان کمک می‌کند تا گام‌های بزرگی را در زمینه یادگیری ماشین بردارد و بدین ترتیب بینایی را به کامپیوترهای آینده هدیه کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی