اخبار تکنولوژی دنیا

اخبار تکنولوژی و فناوری از همه جا و همه چیز

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

چرا در فارکس ضرر میکنیم ؟

چرا در فارکس ضرر میکنیم ؟

امروزه بازار فارکس به یکی از جذاب ترین بازارهای مالی به خصوص در ایران تبدیل شده است .

این جذابیت به دلیل یکسری ویژگی های این بازار از جمله :

  • کسب درآمد دلاری
  • انتخاب تایم معامله ی دلخواه

بازار فارکس ، بازاری ۲۴ ساعته است ( به جز روزهای شنبه و یکشنبه ) معامله گر میتواند در هر تایمی که بخواهد به خرید و فروش مشغول شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

NFT چیست و چطور کار می کند؟ | همه چیز درباره توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی

واژه NFT یکی از واژگان پر سر و صدای ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر بوده است. بسیاری از افراد قیمت‌های میلیون دلاری NFTها را کلاهبرداری دیجیتال می‌نامند در حالی که عده دیگر، خبر از باز شدن یک پنجره جدید به دنیای انسان‌ها می‌دهند. در این میان عده زیادی نیز هستند که به دنبال یافتن پاسخ ساده و کامل برای سوال NFT چیست و چه کاربردهایی دارد هستند. هدف ما از نوشتن این مقاله، توضیح ساده و کامل مفهوم NFT با تاکید بر ویژگی‌ها و کاربردهای آن به خصوص در بازی‌ها، متاورس و فضای وب 3 است. نحوه ساخت NFT و خرید و فروش NFT نیز از جمله مباحث دیگر مطرح شده در این مقاله است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

مهاجرت به کانادا ، شرایط و هزینه ها

آشنایی با کشور کانادا

کانادا کشوری توسعه یافته است و زیرساخت های اجتماعی و اقتصادی و صنعتی پیشرفته ای را طی سال های گذشته ایجاد کرده است. علاوه برآن جمعیت کم کشور نسبت به پهناور بودن آن، ظرفیت جذب شهروندان جدید برای این کشور وجود دارد. دولت کانادا در جستجوی شهروندان جدیدی است که با سرمایه گذاری، دانش و سواد و یا تجربه خود بتوانند به رشد کشور کمک کنند. با توجه به این رویکرد دولت کانادا در سال های اخیر فرآیندهای سیستمی جدیدی را برای بهینه کردن جذب متقاضیان مهاجرت به کانادا راه اندازی کرده است.

 

کشور وسیع و زیبای کانادا در شمال قاره آمریکا واقع شده است و در بیشتر فصول سال آب و هوای سردی دارد . جمعیت کشور کانادا حدود ۴۰ میلیون نفر است که بیشتر آنها در بخش های جنوبی که هم مرز کشور آمریکا هستند سکونت دارند. ۱۰ ایالت در این کشور وجود دارند که سه ایالت انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک مهمترین ایالت ها هستند. این کشور ما بین دو اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس گسترده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

پول الکترونیکی

ارز دیجیتال(رمز پول) (به انگلیسی: Digital currency) ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است همان‌طور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما به‌طور معمول تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است. ارزهای مجازی و رمزارزها (به انگلیسی: Cryptocurrency) هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست.پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند؛ برای مثال می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکهٔ اجتماعی داشت. پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی